matsberg January 3, 2015 Report January 3, 2015 Viasat Film, Härliga fighter med en Mustang, första halvan av filmen Citera
NackaBosse January 4, 2015 Report January 4, 2015 Spelade in den igår. Ser den idag.(Just nu rökpaus). Handling som en dålig B-film, men för Mustangälskare ett måste. Tufft med den digitala hastighetsmätaren som projiseras i nedre delen av vindrutan. Ett plus är att de inte översätter hastigheten ordagrant. MPH blir Km/tim i den svenska översättningen. Citera
Tobbe1977 January 4, 2015 Report January 4, 2015 Har faktiskt kollat på den filmnen precis. Tyckte att den var helt ok, bättre än vad jag trodde.Absolut inga dåliga bilar, speciellt inte för oss Mustang lovers. :-) Citera
Gtttggg January 5, 2015 Report January 5, 2015 Filmen är helt okej i min smak men gillar även norska filmen Börning. Mustanger finns med. Citera
bebbe March 8, 2015 Report March 8, 2015 Tycker den filmen blev helt ok. Tom min sambo tyckte den funka. Visst är den överdriven och med rätt töntiga inslag men i det stora hela funkar den! Skickas från min iPhone via DX8 Citera
Boss March 14, 2015 Report March 14, 2015 Skit dålig film ,men vad gör det när den innehåller mustanger eller hur:cool: Citera
Recommended Posts