Fastninja February 2, 2015 Report February 2, 2015 Hej,Jag har i nuläget vita stolar och baksäte i läder men vill ha svarta istället. Istället för att riva av en fin klädsel och lägga dyra pengar på ny klädsel så tänkte jag göra ett försök att färga dom befintliga. Någon som färgat om sina stolar och kan rekommendera en läderfärg/tillverkare? Hur bra håller detta i längden? Citera
72Jönsson February 10, 2015 Report February 10, 2015 Hej,Kontakta Colourglo i Höör, Ulf Andersson. Han är mästare i detta ämne och kan färga om läder.KontaktTelefon: 0732 00 39 49Epost: hoor@colorglo.se Citera
Fastninja February 13, 2015 Author Report February 13, 2015 Tack, jag hör med honom. En ny klädsel kostar (förvisso vinyl) kostar 3500 kr och det känns tveksamt att man kommer under denna summan om man inte gör jobbet själv. Citera
ducati February 17, 2015 Report February 17, 2015 http://www.uswebbutik.se/jag färgade om grått läder till svart och det blev mycket bra. Dock sålde jag bilen sen så jag vet inte hur pass tålig färgen är. Citera
Fastninja March 10, 2015 Author Report March 10, 2015 Tack för tipset. Ska slå dom en signal och förhöra mig om produkterna. Citera
Recommended Posts