Jump to content

Recommended Posts

Har just bytt ut min Shaker1000 stereo mot pioneer avh-x4700bs med touchscreen. Har behållit originalhögtalarna med Suben i skuffen. Shakern hade sjysst ljud men jag säger som Daniel Linde sa och vissa andra. Vilken skillnad på ljudet! Nu kan man sitta och pilla fram och tillbaka och ställa in högtalarna och subbarna som man vill! Sen får man se efter sommaren som kommer då kanske man byter högtalare!

Jag är väldigt nöjd hittills. :) :)

Passade den rakt av eller fick du pilla med kablarna?

Hej Tommy.

Man måste ha en Pac-Audiomodul. Jag köpte min på Ebay. Sen är det bara att sätta ihop kablarna med samma färg. Det kan bli några över om man inte vill ha kamera, steering wheel o.s.v. Här har du länk till modulen där kan man välja till rätt bil och årsmodell.

http://www.pac-audio.com

• 1 year later...
(redigerad)

Hej Miamalle

Jag har installerat en Pioneer istället för min Shaker1000 men jag tappade min sub-bas. Jag har också en PAC CR2-FRD1, skulle den blå/vita kopplas in och i så fall var  någonstans?

He he, nu är blå/vitt inkopplat och det fungerar :-)

Ändrade %s av %s (%s)
fann felet själv
  • Like 1
4 timmar sedan, Curre said:

Hej Miamalle

Jag har installerat en Pioneer istället för min Shaker1000 men jag tappade min sub-bas. Jag har också en PAC CR2-FRD1, skulle den blå/vita kopplas in och i så fall var  någonstans?

He he, nu är blå/vitt inkopplat och det fungerar :-)

:)  :)