Jonas 89 March 22, 2015 Report March 22, 2015 Hej alla mustang vänner! Har en fråga hur ska jag förbättra mitt lyse till min mustang 2011 , har köpt ifrån GRUFMAN bättre lampor h13 men de blev inte så mycket bättre som ja troddeHade tänkt å köpa andra strålkastare med projektor lampor ! Lyser dom bättre än originalet? och märks de stor skillnad sånafall? Mvh Jonas Citera
renmark March 23, 2015 Report March 23, 2015 H13 bi xenon kit http://www.xenonkungen.com/se/xenon/xenonljus/basic-h4-bi-xenon.html ej godkänt på besiktningen . Citera
Jonas 89 March 23, 2015 Author Report March 23, 2015 okej tack så mycket men jag hade velat haft ett godkänt strålkastare som går igenom begsiktning! Vad finns de då för kul? Citera
Corvette March 25, 2015 Report March 25, 2015 då är det dom du köptannars är det att hitta DOT eller E märkta LED lampor (har inte sett några sådana men kan ju finnas) Citera
Jonas 89 March 25, 2015 Author Report March 25, 2015 Hej! Jag har inte köpt dom än jag hör av mej när jag ska köpa dom! Okej jag har kollat på ebay.com där finns de rätt många strålkastare men vet inte om dom är godkända för begsiktning i Sverige! Ha en bra dag Mvh Jonas Citera
Corvette March 25, 2015 Report March 25, 2015 Strålkastare finns i en uppsjö men det är i slutändan lampan som är a och o Citera
Jonas 89 March 25, 2015 Author Report March 25, 2015 Jo jag märker att de finns många olika strålkastare :-P så jag har H13 men dom lyser inte så bra så därför köpte jag lite bättre lampor till min men dom var inte tillräckligt bra för de priset :-P men jag har hittit på ebay och de är H7 på do! Vad tro du om att dom går igenom begsiktningen i Sverige? http://m.ebay.com/itm/171232724191?nav=SEARCH Citera
Corvette March 26, 2015 Report March 26, 2015 valet är se bra eller dåligt, jag går på bra så får dom säga vad dom vill Citera
Hulda Monica September 27, 2015 Report September 27, 2015 valet är se bra eller dåligt, jag går på bra så får dom säga vad dom vill Trodde det bara var våran det var taskiga lysen på, jag kan ha hellyse på och möta 10 bilar och en av dom blinkar.Det är det enda negativa med bilen.frågade på besiktningen och dom sa enligt deras mätning va det jätte bra lyse, ser knappt nått när det är mörkt och regnar det så är det kolsvart.Om du hittat en lösning så får du gärna förmedla den Citera
Recommended Posts