Antrax September 21, 2004 Report September 21, 2004 Hej är det någon som vet vad frakten kostar om man beställer delar ifrån mustangs unlimited i usa? Citera
Antrax September 21, 2004 Author Report September 21, 2004 Jaha okej, men om man beställer för mindre då Citera
Gäst September 21, 2004 Report September 21, 2004 över 300 dollar är det fraktfrittNej nej det är endast fritt om man bor i USADe flesta har fri frakt inom USA vid köp över en viss summaPå Mustang Unlimiteds hemsida står följande för exportAll International Orders will be charged actual freight. Please call for quote when ordering.Beställer ni så räkna på ett $ pris på ca 12.5kr till 14kr så har ni priset med frakt hem till dörren inkl moms & tullNär ni beställer bör ni ange vilket fraktbolag som ni vill användaMånga här och även jag har använt BAX Global som alltid funkat bra för mig och har bland dom bästa priserna.http://www.baxworld.com/countries/sweden/default.aspDe finns säker några som kommer kommentera detta men jag har jobbat med dom både inom jobbet och privat och de är bra.Ni som redan är vana vid BAX så kanske ni vet att dom inte bara använder flyg.För tungt gods så har dom egna båtar som går varannan vecka!Kolla även deras hemsida där du kan räkna frakt självhttp://www.baxworld.com/countries/sweden/shippingrates.asp?s=ShipRatesTimesJag har aldrig testat denna länk själv då det var mycket att fylla i.Om någon har orkat göra det så säg till om det funkar! Oftast lättare att ringa. Det finns flera kontor i Sverige Det här ämnet har diskuterats många gånger här! Använd sökfunktionen och läs. Citera
Gäst October 21, 2004 Report October 21, 2004 FRågan är VAD du ska ha från USA precis som våran post kostar det olika beroende på vikt och storlek.....annars lämnar vi gärna kostnadsförslag på delar frå n americamvh R Citera
Recommended Posts