TheyLive April 21, 2015 Report Share April 21, 2015 Godmorgon!I morse när jag startade bilen o skulle iväg till jobb så kom där ett nytt ljud som jag aldrig hört förrut.Nån sorts varnings signal innefrån bilen. 6 korta, rätt så tysta signaler sen en kort paus innan det börja om igen.Som en idiot kollade jag på panelen efter en varningslampa men tji fick jag. Det höll på i drygt 10 minuter innan det tystnade.Är det någon som hört något liknande i sin Fox?MvhJimmy Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheyLive April 21, 2015 Author Report Share April 21, 2015 Kollat runt lite på amerikanska forum, verkar vara nån sorts varning för airbagen. Konstigt att den kom nu 10 dagar efter man bytat ratt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
deliq cmc 1722 April 21, 2015 Report Share April 21, 2015 http://www.mustangclubsweden.org/threads/14486-Tut-tut-tut-j%C3%A4vla-tut-tut Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheyLive April 21, 2015 Author Report Share April 21, 2015 Vad händer om man slänger bort den här boxen helt? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
deliq cmc 1722 April 21, 2015 Report Share April 21, 2015 Jag vet inte vad som händer, men jag misstänker att din Airbag-lampa kommer att lysa konstant och det kommer inte att besiktningsmannen att gilla. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts