Akeron May 1, 2015 Report May 1, 2015 Robert här?Vi har äntligen fått överta svärfars Mach 1, ställdes in under pressening för 35 år sen. Kommer hämtas hem inom kort.Har sedan tidigare renoverat min Nova cab samt har en Erskine roadster 1927 som skall renoveras. Mach 1 skall renoveras till original då den har matching Numbers, tips och förslag mottages.MvhRobert Citera
mhdin May 1, 2015 Report May 1, 2015 Välkommen Robert, lägg gärna upp en tråd med mycket bilder, sånt är alltid kul. Citera
Callahan May 1, 2015 Report May 1, 2015 Välkommen! Ska bli kul att se en tråd sen under renoveringen! (y)En sådan hade jag min första live Mustang upplevelse med när jag var en prao på Ford verkstaden. Citera
Akeron May 2, 2015 Author Report May 2, 2015 Bilen är levererad från Hans Osterman i Stockholm. Citera
Akeron May 16, 2015 Author Report May 16, 2015 Så här såg "Miss Piggy" ut när jag plockade av presseningen efter 35år Citera
Recommended Posts