Bad ass white boy September 25, 2004 Report September 25, 2004 I dag Lördag den 25 sep. på Discovery bygger dom om Mustangen som några av er har pratat om kl 22.00.MVH Patric Citera
Johan Olofsson September 25, 2004 Report September 25, 2004 skall ses ! va är det för årsmodell dom ska bygga om ? Citera
dacke September 25, 2004 Report September 25, 2004 Det är väl en repris (dock väldigt sevärd) på när dom bygger denna...http://66.139.75.240/index.html Citera
Pernolf cmc 558 September 25, 2004 Report September 25, 2004 Det är väl en repris (dock väldigt sevärd) på när dom bygger denna...http://66.139.75.240/index.htmlOm det är den, så är det ett måste...T.o.m sambon satt som ett ljus och kollade på programmet... Citera
dacke September 25, 2004 Report September 25, 2004 Jo man måste se den som sagt...Hade den inspelad på dvd men sen skulle jag passa en schäferhund i ett par dagar och hon tyckte nog inte om Mustanger för det va inte mkt kvar av den skivan när hon var klar med den.. Och nu är dvd recordern på lagning.....Typiskt skulle man kunna säga... Citera
Pernolf cmc 558 September 25, 2004 Report September 25, 2004 Jo man måste se den som sagt...Hade den inspelad på dvd men sen skulle jag passa en schäferhund i ett par dagar och hon tyckte nog inte om Mustanger för det va inte mkt kvar av den skivan när hon var klar med den.. Och nu är dvd recordern på lagning.....Typiskt skulle man kunna säga...Morsans vovve åt upp en dvd-skiva för henne i veckan..Kanske är ngt speciellt med dom?Apropå spela in, man kanske skulle ta och testa dvd-recorden för första gången.Fick den i Juni som ett tack för ett skolprojekt.Och har inte ens testat den...dags att kolla instruktionsboken då.. Citera
dacke September 25, 2004 Report September 25, 2004 Ja nu har du ju ett bra program att testa dvd recordern med...Har mest haft problem med min...Det är andra gången på ett halvår den är inlämnad på reparation nu.. Citera
Pernolf cmc 558 September 26, 2004 Report September 26, 2004 Ja nu har du ju ett bra program att testa dvd recordern med...Har mest haft problem med min...Det är andra gången på ett halvår den är inlämnad på reparation nu.. min verkad einte funka så bra heller, programmerade den med show-viewmen efter 20minuter kollade jag till den, och då stod det att läsa "disc-error"men det gick bra att spela in vanligt, men fick bara med halva tyvärr... Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 27, 2004 Report September 27, 2004 Snyggt jobb, skulle gärna ha en sådan också, tack till digsom la ut sidan så vi som inte har denna TV kanal kan fågotta oss. Det finns ett plus med detta att bygga om för oss som har en original Mustang, ju fler man bygger om ju större värde på original Mustangerna, det är nog många som tackar för. :wink: Citera
mia cmc 314 September 28, 2004 Report September 28, 2004 mycket bra serie på discovery den heter bensin i blodet och går varje lördagskväll tillsvidare från 2100-2300.det börjar med ombyggda choppers och fortsätter med ombyggnad av för det mesta vrak till hot rods. sista timmen är lite blandat. tyvärr är det inte alla förunnat att ha denna kanal men om så kolla det är mycket bra serier.maria cmc314 Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 28, 2004 Report September 28, 2004 Hej.Tycker säkert som många andra, är det inte konstigtatt SVT 1-2-24,TV4,TV3 mfl Svenska kanaler inte har kommitpå att göra ett liknade typ av program. Det jag menar är att denna typ av media är ganska intresseradeav oss som håller på med entusiast bilar.. Ändå så lyckas man inte konstruera något vettigt program för och med oss etusiaster.. Men det är klart det måste väll vara program där kungen ellernågon annan kändis står längst fram. Mera motor program tycker jag att man kan kräva avmedia TV. :wink: Citera
mia cmc 314 September 29, 2004 Report September 29, 2004 konstigt är bara förnamnet, här betalas och betalas till licenser och allt annat skräp och vad får vi för det pjäser av lars norén som bara dom som själv spelar med förstår. så visst skulle det vara roligt med lite programm om bilhistorier filmer etc. detta gäller nog all motorsport har en son som kör motocross och det är lika illa där man får kolla på eurosport för att vara uppdaterad. har försökt att få svt att sända en film om shirley muldowney och hennes karriär inom dragracing denna film sändes för ca 10 år sen och är otroligt bra, men icke sa nicke det är väl inte riktigt kulturellt så vi för väl fortsätta att knorra i leden.maria cmc 314 Citera
Gäst September 29, 2004 Report September 29, 2004 Äntligen fått se det! Härlig kärra! Med pengar går det mesta!Mia jag tror nog motorsport visas mer än Lars Nore'n och pjäser på SVT! Vette fan om det är bättre på TV3 etc,etc! Bara "dockhus såpor" överallt. Men tydligen så gillar folk det mer än att lära sig nått vettigt så det får man väll leva med. Skaffa Boxer så har ni Discovery.Klart roligaste TV-programmet och mycket för oss teknik freaks! Föresten är det någon här som betalar TV-licensen? Citera
Micke B September 29, 2004 Report September 29, 2004 Föresten är det någon här som betalar TV-licensen? Har fått tillsvar av nån pejlare en gång i tiden att om man betalar för tv innehav nu så är det väldigt svårt att gå ur,enda gången det är möjligt är när man flyttar och ger fan i att anmäla tv innehav i nya bostadenTur att man har DREAMBOX Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 4, 2004 Report November 4, 2004 Otroligt vilka pengar för en Mustang, känns somatt man satsat på rätt märke. Det är klart att alla typer av Mustang entusiastermåste finnas, det är de som gör något med sin Mustangsom också gör det roligt för andra att äga en Mustang. :wink: Citera
Recommended Posts