May 6, 20159 yr comment_144587 Löst det var ett clip man tog bort Den har som sagt krånglat, köpte en ny som skulle passa men..Original nedanFick typ dennaHar letat runt efter den övre men utan resultat , nån som känner igen den ?Med vänlig hälsning Robbe
May 6, 20159 yr comment_144591 Ja och det är väl rätt ta bort drevet från din gamla och montera det på den nya wiren.
May 6, 20159 yr Author comment_144594 Ja och det är väl rätt ta bort drevet från din gamla och montera det på den nya wiren.Det var lätt att montera bort, men inte lätt att få dit. Det gick sönder det lilla plastdrevet. Plasten var liksom helt stekt.Vem har denna reservdel måntro ? ser ut som hansen harFick man ut den så måste den väl gå att få in...eller nått knep ?
May 6, 20159 yr comment_144595 Hansen racing brukar ha det hemma tänk bara på att räkna hur många tänder det var samt höge eller vänsterskruv
May 6, 20159 yr Author comment_144596 Jag tar med den trasiga, så borde de kunna fixa en ny. Sen skall det väl bara vara att trycka in den...oavsett hur kabeln löper in så hamnar väl kuggarna rätt ?
May 6, 20159 yr comment_144597 Jag brukar försiktig vrida samtidigt som jag trycker brukar funka bra.