Jacksson May 9, 2015 Report May 9, 2015 Hur i hmhm får man loss den på en 65'a. Den enda som får in handen bakom instrumentpanelen är mitt barnbarn på 2-år. Men sedan förstår hon inte instruktionerna.Skämt åsido, hur gör man???MVHJacksson Citera
Per Berglund May 9, 2015 Report May 9, 2015 Enklare på 65an än senare! Bara skruva bort hela instrumentet och när det kommer ut är det bara skruva av vajern. Citera
Jacksson May 9, 2015 Author Report May 9, 2015 Bra tips, men jag kan inte v"vika" ut instrumentet som dom så finurligt gör i filmer osv.Får på en höjd in ett långfinger mella instrumentet och dess ram, och då har jag tagit bort skruvarna.Please help ! Citera
Per Berglund May 9, 2015 Report May 9, 2015 Vajern kan vara för kort så pröva lossa den från växellådan så du kan mata på med mera vajer. Citera
Jacksson May 10, 2015 Author Report May 10, 2015 elementärt käre Watson! Varför tänker man inte utan stångar skallen om o om igen!Tack för justa svar. Citera
Recommended Posts