mikeo cmc 748 May 18, 2015 Report May 18, 2015 Jag har en 67 fastback och jag undrar hur man ska fästa gummilisterna runt ovansidan på sidorutorna? De går ju in i ett spår men ska de limmas på plats så att de sitter? De sitter inte så bra utan lim nämligen. Jag ser dock ett problem med att limma dit listerna då de är rätt svåra att få på plats i listen. Har ni något tips på lim? Kontaktlim får man ju bara en chans på.Mike Citera
CMC-49 May 18, 2015 Report May 18, 2015 Köp nya i bättre kvalité annars är det till att limma .... Citera
mikeo cmc 748 May 19, 2015 Author Report May 19, 2015 Köp nya i bättre kvalité annars är det till att limma ....Köpte precis nya från npd då mina gamla var spruckna i böjen samt 3-4cm korta. Har dock för mig att mina gamla även var från npd, men de har ju bara en sorts gummilist som man kan köpa. Jag får prova om de är bättre annars blir det väl till att klistra. Citera
Recommended Posts