ht67 cmc 1502 October 2, 2004 Report October 2, 2004 Hej på Er!Nu är slutet nära, för den här gången. Men jag fick avsluta säsongen på ett för mig mycket tillfredställande sätt. Jag besökte nämligen Arvika igår och tyvärr kan man inte visa sig i dessa typer av städer, inte ens i 5 min. förän det kommer ikapp en lokal förmåga i form av en BMW 325 i full fart när jag lämnade stan.När han hade legat och hetsat 1-2m. bakom ett bra tag var det tydligen dags att dra om och visa vem som...trodde han. Kunde bara inte låta bli att peta i 2:an och dra ordentligt. Han fick ge upp!På 3:e försöket lät jag honom dra förbi. Inte för att jag överhuvudtaget trodde att jag skulle ha en chans utan det var mest ett försök att se om man hängde med i svängarna. Vilken skön känsla! Tyvärr så minskar ju inte begäret efter att få ännu mer effekt i motorn efter detta. Ha de! Citera
Lygdman cmc813 October 3, 2004 Report October 3, 2004 he he alltid kul när bmw pojkarna får sig lite däng :wink: Sådant får mig att längta ännu mer tills man får fart på mussen igen...Lär nog försöka få undan lite extra pengar i vinter Citera
Recommended Posts