Gäst October 6, 2004 Report Share October 6, 2004 Håller på att sätta ihop det mesta på min Mach 1 nu bla. Global west framvagn mm har helt nya skivbromsar men ev ska det bytas mot nåt sexigare,,det som bryr mig nu är styrstagen,,,det verkar finnas en uppsjö....bilen köptes som ett basket case(i delar) och 2 uppsättningar följde med,,,kommer köra utan servo och har en Flamming River styrsnäcka,,,men har funnit att det finns 2 centerlinks.En serv o en utan...om jag vill köra utan servo, ska jag då använda den pitman arm som har hål i änden?? eller den som har konad stud??Tacksam för svar snarast mvh R"stud" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrew October 6, 2004 Report Share October 6, 2004 Använd den med tapp Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gäst October 21, 2004 Report Share October 21, 2004 Använd den med tappTack Andrew! har redan gjort så fick ihop det dagen efter,,,Fick bilen från lack idag(för andra gången) Nu börjar leken!! mvh R Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts