RobbeStockholm July 16, 2015 Report July 16, 2015 Ja på vänstersidan saknas denna, är den nödvändig ? kan det klonka om denna inte finns ?Vad är rätt benämning om man ska köpa en ny ?Med vänlig hälsning R Citera
mhdin July 16, 2015 Report July 16, 2015 Fel årsmodell men kanske samma. http://vp-autoparts.se/main.aspx?page=article&artno=C3DZ-3020-A Citera
Snorre70 July 17, 2015 Report July 17, 2015 Ja på vänstersidan saknas denna, är den nödvändig ? kan det klonka om denna inte finns ?Vad är rätt benämning om man ska köpa en ny ?[ATTACH=CONFIG]35357[/ATTACH]Med vänlig hälsning RKlonka?? den är ju till för att det inte ska genomslag om man hoppar o flyger med bilen, O jag tvivlar på att många Mustanger körs på detta viset idag, så den behövs nog inte, Men jag saknade oxå en o köpte en ny o montera den för den ska ju sitta där, men något klonkande ljud ficka jag inte bort pga denna. Citera
CMC-49 July 18, 2015 Report July 18, 2015 Genomslags gummi vp-autoparts har säkert dessa på lager. Citera
RobbeStockholm July 20, 2015 Author Report July 20, 2015 Genomslags gummi vp-autoparts har säkert dessa på lager.Stämde, de är på väg.Med vänlig hälsning R Citera
Recommended Posts