Fastback.67 September 17, 2015 Report September 17, 2015 Jag håller på att snickra ihop min kardan nu och misstänker att det ska sitta en flex platta(hardyskiva) mellan kardan och låda.hittar ingenting på nätet så om det är någon här som vet hur det ser ut ev har en bild på det så hade jag varit tacksam. Motor och låda kommer från en 06:a V8 manuell låda. mvh Patrik Håkansson Citera
Wallentin September 19, 2015 Report September 19, 2015 Jag bytte min koppling 2013, men kommer inte ihåg om det satt en eller ej. Men tog lite bilder då och märkte nu att där sitter nog fasen ingen. Det är ju lite skumt då många andra bilar alltid har det. Citera
Fastback.67 September 20, 2015 Author Report September 20, 2015 Ja lite konstigt är det. Men satt där någon annan slags adapter/platta annars får man ju inte kardanen helt emot medbringaren på lådan? Citera
Wallentin September 20, 2015 Report September 20, 2015 Det ser ut som på bilderna. Kardanen sitter rakt på medbringaren helt utan hardyskiva. Känns lite skumt, men så var det på min iaf Citera
Fastback.67 September 20, 2015 Author Report September 20, 2015 nu tändes det ett ljus här,sitter knutkorset mot lådan och den runda grejen mot bakaxeln?jag bygger på en 67:a så det verkade inte logiskt att ha det så. Citera
Wallentin September 20, 2015 Report September 20, 2015 Ja, det stämmer bra det Aha, spännande, då förstår jag Citera
Recommended Posts