Tommy Iggesund October 2, 2015 Report Share October 2, 2015 Dags att byta olja + filter inför avställning. 5-20 olja i min -05 GT som det står på oljelocket. Ser när jag söker att några rekommenderar 5-30 olja. Vad är skillnaden, har den ersatt 5-20 ?har fördel att jag har min Musse i varmgarage hemma, så jag kan gå igenom den å putsa den under tiden. Framför allt så kan jag titta på den när jag vill ������ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg October 2, 2015 Report Share October 2, 2015 Dags att byta olja + filter inför avställning. 5-20 olja i min -05 GT som det står på oljelocket. Ser när jag söker att några rekommenderar 5-30 olja. Vad är skillnaden, har den ersatt 5-20 ?har fördel att jag har min Musse i varmgarage hemma, så jag kan gå igenom den å putsa den under tiden. Framför allt så kan jag titta på den när jag vill ������Den oljan är avsedd för V6:an. Den har inte ersatt 5-20. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Iggesund October 2, 2015 Author Report Share October 2, 2015 Ok, tack. CMC 5041 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallentin October 3, 2015 Report Share October 3, 2015 Har kört med Castrols 5w-20 i två säsonger. Riktigt bra olja tycker jag Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts