Dennis_80 October 6, 2015 Report October 6, 2015 HejSkulle starta bilen här om dagen men det bara klickade till å all ström i bilen försvann. Har bytt startreläet trodde det var det som var sönder. Men har fortfarande ingen ström i bilen. Någon som vet eller själv har varit med om detta? Mvh Dennis Citera
Tbird October 7, 2015 Report October 7, 2015 Dålig kontakt vid batteri polerna?Dålig kontakt minus kabeln till kaross? Citera
Dennis_80 October 7, 2015 Author Report October 7, 2015 Okej Ska kolla över detta när jag kommer hem tack Citera
Camilla Ljungkvist October 7, 2015 Report October 7, 2015 Jag har haft liknande problem. Troligen tändningslåset. Citera
Dennis_80 October 7, 2015 Author Report October 7, 2015 Tack för tipsen.Dock har jag inte hunnit titta mer på det just nu, varit mycket på jobbet. Men jag återkommer så fort jag tittat på det å förhoppningsvis löst det :-) Citera
Dennis_80 October 8, 2015 Author Report October 8, 2015 Tack alla för hjälpen..:-)Visade sig att det var jorden mellan batteriet å motorn. Kontakten inne vid motorn var i princip av. //Dennis Citera
Recommended Posts