Jacksson October 9, 2015 Report October 9, 2015 Hej alla Mustang vänner.Tacksam för tips på hur jag skall demontera värmepaketet på min -65a.Har sökt här på Forumet, men inte hittat något, kanske någon har förslag på var jag kan söka vidare Citera
Leffe61 October 9, 2015 Report October 9, 2015 Youtube. Töm ut kylarvattnet, lossa de två slangarna och om du kan så plugga dessa. Lossa elanslutningarna som sitter i värmepaketet. Lossa ett stag mellan bräda och värmepaketet som sitter bakom handskfack ( montera ur pappen i handskfacket så ser du ). Lossa de 4 muttrar som sitter i motorutrymmet runt fläktmotorn. Nu bör du kunna dra värmepaketet bakåt, ta någon till hjälp som kan trycka slangarna genom hålen samtidigt som du drar inifrån. Citera
Jacksson October 10, 2015 Author Report October 10, 2015 Tusen tack Leffe61 för ditt klargörande svar !Känns nu som genomförbart projekt. Citera
Leffe61 October 10, 2015 Report October 10, 2015 Kanske ska säga att det skiljer med elanslutningarna mellan 2 och 3 farts fläckt. Det mesta finns att köpa nytt från USA, jag har handlat från CJ autoparts. Citera
Recommended Posts