October 20, 200420 yr comment_10066 vipps så blev det en rå ford istället så är alla glada..men man måste väll kunna posta en bild på en bil som inte är en musse?
October 25, 200420 yr comment_10122 Ja, för tusan - det tycker jag, det var ju ingen dussinbil direkt....Men jag kom att tänka på att GM inte har nån bil med sportback innan camaron bytte kaross(-69-70?), eller/ Fredrik
October 25, 200420 yr comment_10125 vipps så blev det en rå ford istället så är alla glada..men man måste väll kunna posta en bild på en bil som inte är en musse?Åhh vad skönt med en racer i världsklass , nu mår jagriktigt bra igen. :wink:Visst kan man posta en bild på något annat åk, det var den nu bortagna texten som stod under eller över den gamla bilden som var trist i en MUSTANG LOVERS ögon. En Camaro är en Camaro eller som jag utrycker deten GM producerad sak, GM har alltid för mig varitGambia Motors= Oinressant.
October 25, 200420 yr comment_10128 Den där bullen på huven kunde ha gjorts annorlunda. Bara min åsikt....... -Thomas-
January 10, 200520 yr comment_12368 Förmodligen har han problem med tändning eller tomgång eftersom han var tvungen att sätta på en höjning för att få igen huven
January 11, 200520 yr comment_12399 Tjenar! Håller med rtm faktiskt. "Scoopen" kunde kanske vara av annan typ. För övrigt har jag lite info om just denna bilen. BOSS HOSS har de döpt den till. Under huven finner man en 4,6 Cammer motor med ca 600+ hästar. Bränsleinsp. men det fina är att de behöll ovala luftfiltret/Cobra filtret som fortfarande är funktionellt och sitter ovan på en rootskompressor. Därav "bullen" på huven. Annars en helt OK bil.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.