Tobias Ernelind October 14, 2015 Report October 14, 2015 Hej! Jag har lite funderingar kring Saleen mustanger. Vad behövs göras för att regbesiktiga & besiktiga in en sådan här i Sverige? Väldigt tacksam för svar Med vänlig hälsning, Tobbe Citera
Tobias Ernelind October 15, 2015 Author Report October 15, 2015 Grufmanbil vet CMC 5041Hej! Tack för snabbt svar. Okej då får jag prata med dom. Har läst och hört massa olika med kompressorn mm. Vet du ifall det finns någon i Göteborgstrakten som kan hjälpa till med att få den registrerad mm? Med vänlig hälsning, Tobbe Citera
RoTe October 15, 2015 Report October 15, 2015 Hej! Tack för snabbt svar. Okej då får jag prata med dom. Har läst och hört massa olika med kompressorn mm. Vet du ifall det finns någon i Göteborgstrakten som kan hjälpa till med att få den registrerad mm? Med vänlig hälsning, TobbeKompressorn kan du i princip glömma att regga om du inte känner någon på bilprovningen som står i STOR skuld till dig.Sedan lär avgassystemet återställas till original så det överensstämmer med avgasintyget man får köpa.Därefter måste sedvanlig europakonvertering ske och borra för f-n inte i skärmarna!! Citera
Recommended Posts