October 30, 20159 yr comment_148201 Är återigen Mustang-Ägare (min 5:e i ordningen). Denna gång en 05:a. Det sitter dock på ett short-shifter-kit från hurst på den. Gillar dock inte de korta lägena och funderar på skaffa orginal-grejer igen. Är det dumt kanske? Förstår att de flesta gillar de korta lägena....Annars måste jag dock byta knoppen. Den vita tycker jag personligen är gräslig. Såg på Ebay att man kan köpa en svart knopp som passar. Hittar ett annat fabrikat som det står Gt på (svart/krom) men det är väl naivt att tro att det skulle passa rakt av. Finns det någon som har koll på andra knoppar som skulle funka rakt av på hurst-spaken?Mvh Jimmy
October 30, 20159 yr comment_148203 Enklast är om du skruvar av knoppen och kollar vad det är för gänga till den. Så får du leta upp ngt passande. Eller om du vill montera original igen. Alla har ju olika smak Jag har hurst-spak i min med. Men har vänt den så den pekar framåt. Tyckte det var hemskt att ha den pekande bakåt