Jankv November 2, 2015 Report Share November 2, 2015 Hej Mustang vänner Jag har en 2008 GT och det verkar som Cd jobbar och drar ström fast bilen är parkerad har haft ur batteriet efter laddning lyckades jag få ut alla cd skivorna. Kör med bilen ca 4 mil radion fungerar men batteriet nästan urladdat.Laddar batteriet igen sätter i nyckeln för att starta då låter det fruktansvärt från radion / cd spelaren .Tacksam för tips om vad det kan vara för fel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg November 3, 2015 Report Share November 3, 2015 Din stereo har gått sönder alt är på väg att gå sönder. Min shaker betedde sig likadant innan den slutade fungera helt och hållet när det gäller cd innan jag bytte till en beg fungerande shaker. Tyvärr är mekanismen på cd-växlaren ganska känslig och slutar fungera förr eller senare. Dålig kvalitet med andra ord. Somliga har ersatt Shaker med eftermarknadsstereo istället. Jag använder AUX-ingången med mp-3 spelare istället för cd på shakern.Batteriet blir urladdat pga slutstegen som styrs av stereon. Är den inte avstängd korrekt, står man där med dött batteri. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jankv November 7, 2015 Author Report Share November 7, 2015 Hej Robbantack för info blir nog att köpa ny men har inte hittat någon som säljer i Sverige tror du man kan koppla in shaker 1000 den kanske är av bättre kvalitet ?skall besöka GlenniSätila på måndag han kanske har en bra lösningha de bra Jankv Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg November 9, 2015 Report Share November 9, 2015 Hej Robbantack för info blir nog att köpa ny men har inte hittat någon som säljer i Sverige tror du man kan koppla in shaker 1000 den kanske är av bättre kvalitet ?skall besöka GlenniSätila på måndag han kanske har en bra lösningha de bra JankvVarsågod. Om du vill köpa en ny original i Sverige, vänd dig till Grufman bil men den kostar 6-7000 kr när jag frågade för ca 3 år sen. Shaker 1000 är samma stereo fast med en baslåda i skuffen. Siffrorna står för antal watt på anläggningen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
monkeyman November 19, 2015 Report Share November 19, 2015 Löste det sig? Jag har ev en shaker1000 till salu om du är intresserad? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jankv November 20, 2015 Author Report Share November 20, 2015 Hej monkeymankan vara intressant men osäker om den passar är den i bra skick och vad är priset Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
monkeyman November 20, 2015 Report Share November 20, 2015 Den är i mycket fint skick, sitter i en 2007:a som rullat under 3000 mil... Du verkar bo på vätskusten också? Jag bor i Bollebygd så det går att komma och kolla, sitter i bilen fortfarande så det går att testa den om du vill? Vi kan ta det via p.m om du är intresserad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jankv November 20, 2015 Author Report Share November 20, 2015 Osäker om den passar i min bil Vad har du tänkt för pris ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
sololars November 20, 2015 Report Share November 20, 2015 Denna kan kanske funka. Finns i Boråshttps://www.bildelsbasen.se/se-sv/Ford/FORD-MUSTANG-V/2005_2014/Inredning/Radio-CD-&-Multimediapanel/Alla/ID-30206139/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
monkeyman November 20, 2015 Report Share November 20, 2015 Hade tänkt mig runt 1500.. Men jag är osäker om den passar också, kanske den på skroten är ett säkrare kort ser ut att vara en 500 på bilden.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mallemia November 20, 2015 Report Share November 20, 2015 Det är klart den passar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts