Per Berglund January 9, 2016 Report January 9, 2016 Hej Någon här som känner till om jag kan köpa en amerikansk dragkrok för att montera på en US Ford Van? Misstänker de måste uppfylla något EG direktiv men svårt hitta något om det Skickas från min iPad via Tapatalk Citera
Tbird January 10, 2016 Report January 10, 2016 1999 och 2005 satte jag dit amerikansk Class3 eller class4 dragkrok (2 tum rektangulär koppling) på Mercury Grand Marquis. Enda modifieringen man måste göra är att svetsa ihop draget och dragkroksdelen plus sätta i en bult där man i USA har en tjock sprint. Åtminståne då gick det bra, men max dragvikt med amerikansk krok var åtminstone då 1500 kg. Citera
Per Berglund January 10, 2016 Author Report January 10, 2016 Tack för tipsen! Då har jag lite matnyttigt att börja med Citera
RoTe January 11, 2016 Report January 11, 2016 Hos Beck kan man köpa intyg om man vill ha högre släpvagnsvikt än 1500kg. Citera
Recommended Posts