mange68 January 31, 2016 Report January 31, 2016 Hej. Tacksam om någon har möjlighet att göra en VIN-check åt mig. Chassinumret är 1FAFP45X53F327911. Bilens regnummer är BXE315. V8 Cab från 2003, enligt biluppgifter.se har den haft 5 ägare, antar 4 ägare sen den kom till Sverige från USA 2009. Hoppats att jag nu hittat min drömbil, men vet ju att det inte är ovanligt att fd kraschade bilar förekommer även i Sverige. Tacksam för alla svar och tips! Citera
mange68 January 31, 2016 Author Report January 31, 2016 Ingen har varit intresserad av att hjälpa mig i denna fråga, ännu, så jag har nu själv kollat upp den. Har dock aldrig gjort någon vin check tidigare, vad jag kan se verkar den grön, någon av er experter som kommer fram till motsatsen? Citera
Tbird January 31, 2016 Report January 31, 2016 Det är bara att köpa känsten, det är du själv som är intresserad. Vi andra köper det när vi är intresserade av en bil... 1 Citera
Mallemia February 1, 2016 Report February 1, 2016 Det står att den är mörkblå på http://biluppgifter.se Den verkar ha haft tre olika ägare det senaste året, lite märkligt. Men det behöver inte betyda något. Som sagt köp ett Carfax och kolla upp den. Citera
mange68 February 1, 2016 Author Report February 1, 2016 OK, jag får göra en egen Carfax. Vet inte om det är något konstigt med tre bilägare senaste året, två är bilaffärer och den tredje ägaren har avlidit (har jag dubbelcheckat). Har då möjligheten att välja en rapport eller obegränsat antal inom 30 dagar för några kronor mer. Tänkte att jag möjligen kunde ha tur att någon hjälpsam typ med obegränsat antal rapporter på Carfax ville hjälpa till, men tydligen inte denna gång. Har varit hjälpsamma människor på detta forum tidigare. Kommer särskilt ihåg Overlake CMC som mycket hjälpsam! Citera
RoTe February 3, 2016 Report February 3, 2016 Om du väntar till april/ maj så är det nog fler som har carfax. Citera
grufman March 18, 2016 Report March 18, 2016 Vi har sålt lite delar till den genom åren, bromsdelar, strålkastare osv Här är build spec (-) VERSION PACKAGES 15" DIAMETER MINI SPARE TYRE 2003 JOB NO.1 PROGRAM CONTROL 4 WHEEL ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM 8X17" 5 SPOKE PAINTED/BRIGHT FLANGE BLACK VINYL COVER CDX6+ WITH SPEED SENSOR VOL CONTROL CONVERTIBLE BOOT-ROOF COVER DEARBORN PLANT BUILD FOR UNLEADED FUEL FRONT FLOOR CARPET MATS LEATHER STEERING WHEEL LESS AMBIENT TEMP/SPEED PACK LESS APPEARANCE GROUP LESS B&A CONTROL CODES ISSUE 030388 LESS BODYSIDE ACCENT STRIPE LESS DAYTIME RUNNING LAMPS LESS ENGINE OIL COOLER LESS EXTERIOR BODY MOULDINGS LESS FLEET RELATED ITEMS LESS FRONT LICENSE PLATE BRACKET LESS IMMERSION HEATER LESS MILITARY VEHICLES LESS POWER STEERING OIL COOLER LESS SALES BADGE LESS SIDE REPEAT FLASHERS LESS SMOKERS PACKAGE LESS SPECIAL LANGUAGE LABEL LESS SPECIAL VALUE PACKAGES MUSTANG NAAO MARKET DERIVATIVE ON-BOARD DIAGNOSTIC SYSTEM STAGE II OWNER HAND BOOK PACK REAR AXLE LIMITED SLIP DIFFERENTIAL SPARE WHEEL - MINI STEEL SPORTS FRONT SEAT TAIL LAMPS - LEVEL 3 U.S. SALES WITH ANTI-SPIN TRACTION SYSTEM WITH BASE INTERIOR DECOR WITH DRIVER 6 WAY PWR.SEAT ADJUSTER WITH ELECTRIC REAR WINDOWS WITH FRONT 2 WAY HEADREST WITH FRONT FOG LAMPS WITH HANDLING SUSPENSION WITH HEATED REAR WINDOW WITH ILLUMINATED SUNVISOR - DRIVERS WITH ILLUMINATED SUNVISOR-PASSENGER WITH LH ELECTRIC LUMBAR SUPPORT WITH LOAD RETENTION NET WITH MPH/KMH SPEEDOMETER WITH NAAO RADIO FREQUENCY WITH PASS 2 WAY MANUAL SEAT ADJUST WITH SINGLE REAR WING SPOILER WITH SPEED CONTROL WITH SUB WOOFER SOUND SYSTEM XR3C-5560-GA LEFT/REAR COIL(GAR) Citera
Recommended Posts