Jonasm Posted February 15, 2016 Report Share Posted February 15, 2016 (edited) Tycker att Ford ska kolla på den här idén. Fast den ser ut som en Audi. Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Edited February 15, 2016 by Jonasm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Den såg bra ut finns den tro eller är det photo shop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrew Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Den med 4 X 4 vill jag ha som bruksbil :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm Posted February 16, 2016 Author Report Share Posted February 16, 2016 De är 4x4 på den här. Och den är på "riktigt" som ja kan förstå. ? Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrew Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 Som sagt vill Ha :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts