NackaBosse March 8, 2016 Report March 8, 2016 Var det någon som såg första avsnittet av den svenska thrillerserien Springfloden på TV häromkvällen? Huvudpersonen åkte runt i en metalic grön Mustang Cab av 1973 års modell. Av regnumret att döma var ägaren inte medlem i klubben. Någons som vet mer? Citera
tomarc March 10, 2016 Report March 10, 2016 vet bara att de ville hyra min mustang till inspelningarna förra sommaren. Men de behövde bilen hela sommaren med utspridda dagar och mycket i Göteborg. Och på sommaren vill jag ha bilen:) och i Stockholm så det blev inget. Tror de frågade efter bil här på forumet. /thomas Citera
CMC-49 March 12, 2016 Report March 12, 2016 Japp jag sålde den till filmbolaget... så de äger den, kommer förmodligen att säljas när inspelningen är klar.... Citera
NackaBosse March 12, 2016 Author Report March 12, 2016 Jag såg det när jag gick in på Transportstyrelsen att den var registrerad på filmbolaget. Snygg bil! Hoppas den dyker upp fler gånger i serien. Citera
Mattias72 August 28, 2019 Report August 28, 2019 (redigerad) On 2016-03-12 at 11:23, CMC-49 said: Japp jag sålde den till filmbolaget... så de äger den, kommer förmodligen att säljas när inspelningen är klar.... Tja! Har köpt mustangen av filmbolaget. Tyvärr hade de ingen dokumentation alls kvar om bilen. Skulle gärna vilja veta lite mer vad som gjorts. Är det du som restaurerat den, byt motor m.m Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts