Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Springfloden

Featured Replies

Var det någon som såg första avsnittet av den svenska thrillerserien Springfloden på TV häromkvällen? Huvudpersonen åkte runt i en metalic grön Mustang Cab av 1973 års modell. Av regnumret att döma var ägaren inte medlem i klubben. Någons som vet mer?

vet bara att de ville hyra min mustang till inspelningarna förra sommaren. Men de behövde bilen hela sommaren med utspridda dagar och mycket i Göteborg. Och på sommaren vill jag ha bilen:) och i Stockholm så det blev inget. Tror de frågade efter bil här på forumet.

/thomas

Japp jag sålde den till filmbolaget... så de äger den, kommer förmodligen att säljas när inspelningen är klar....

• Author

Jag såg det när jag gick in på Transportstyrelsen att den var registrerad på filmbolaget. Snygg bil! Hoppas den dyker upp fler gånger i serien.

• 3 years later...
On 2016-03-12 at 11:23, CMC-49 said:

Japp jag sålde den till filmbolaget... så de äger den, kommer förmodligen att säljas när inspelningen är klar....

Tja! Har köpt mustangen av filmbolaget. Tyvärr hade de ingen dokumentation alls kvar om bilen. Skulle gärna vilja veta lite mer vad som gjorts. Är det du som restaurerat den,  byt motor m.m

Ändrade %s av %s (%s)