volvo2007 March 10, 2016 Report March 10, 2016 Är detnågon som vet hur breda ''spacers'' jag kan tryck på min bil?, Mustang GT -05, 17'' 235/55 R17 Citera
Mustangmike March 10, 2016 Report March 10, 2016 He he.. ursäta ltidigare svar, kunde inte hålla mig. Det är tyvärr bara att ta och mäta mot skärmkanten. Skulle säga 20mm med 95% säkerhet utifrån mina original 17" fälgar och samma däcksdimension utifrån mitt perspektiv på min 07a utan att ha mätt. I slutändan kan det skilja från bil till bil och framföraltt beroende på fälg och offset. Du anger ett däcksmått inte vilken fälg eller offset. Är bakaxel inte centrerad med justerbart banhardstag efter sänkning kan det diffa från en sida till en annan så även om någon anser att ett visst mått är max behöver det inte vara så på din bil. Om du förstår....det blir lite som ...hur långt är ett snöre. :-) Citera
grufman March 16, 2016 Report March 16, 2016 manton racing tillverkar custom spacers. toppkvalitet. bra pris. Citera
Recommended Posts