Fastninja April 1, 2016 Report April 1, 2016 Eftersom min bil saknade cabskydd när jag köpte den så inhandlade jag ett. Hittade ett kanonfint Ford original på Ebay som aldrig var använt och som suttit på en New Edge. Perfekt. Inget borrande och skruvande tänkte jag. Sagt, gjort och inköpt. Vid montering nu så känns det som jag missar något väsentligt men vet inte vad. Om ni ser på bilderna så är där ett par snap-on knappar samt en strap med en snap-on. Jag har ingen aning hur jag ska spänna fast skyddet för att försäkra mig om att det inte blir luftburet när jag är ute och kör. Vad missar jag? Måste jag trots allt borra och ha mig? Den dåliga passformen mot ramen kommer nog sig av att ha legat nerstoppad i en kartong och ger sig förhoppningsvis. Citera
Hans R April 1, 2016 Report April 1, 2016 Hej Ska det inte hakas fast bakom baksätet på något stag eller dylikt och stoppas ner runt kanterna så är det på nyare modeller mvh Hans R Citera
Fastninja April 1, 2016 Author Report April 1, 2016 Jepp. Det stämmer Hans. Det är gummiflärpen du ser på första bilden som man sticker ner i en skåra bakom sätet och resultatet syns på dom andra bilderna. Citera
BosseLarsson April 8, 2016 Report April 8, 2016 Men i bakkant skall skyddet ligga ovanpå, inte instoppat under listen Citera
smeden April 17, 2016 Report April 17, 2016 köpte ett nytt där man fäster det i framkant med plastbiten i en bef skena på baksätet sen sitter det en sydd skena på undersidan som man trär in under själva cab listen på sidorna slutligen är det tryckknappar på baksidan som man trycker fast när man har bakluckan öppen man får byta ut skruvarna i bakre cablisten mot tryckknappar 1 Citera
mickeg July 29, 2016 Report July 29, 2016 Hej bryter in på denna tråd var kan man köpa cabskydd till en -04 ? Citera
Fastninja August 13, 2016 Author Report August 13, 2016 Ebay :) Alla cabskydd oavsett modell 94-04 passar. Citera
Cruella D Mustang February 18, 2019 Report February 18, 2019 Lyfter fram tråden här igen... Jag vill också ha ett cabskydd .. men vad heter det på engelska ? Citera
FastMagnus February 18, 2019 Report February 18, 2019 5 timmar sedan, Musse01 said: Lyfter fram tråden här igen... Jag vill också ha ett cabskydd .. men vad heter det på engelska ? Tonneau cover Citera
Corvette February 19, 2019 Report February 19, 2019 (redigerad) boot cover funkar också https://www.google.com/search?q=boot+cover+mustang+2000&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiBycOYpcfgAhUV6qYKHZIhCSQQ_AUIDigB&biw=2560&bih=1297#imgrc=Af1wOUWV5_LSoM: Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts