April 4, 20169 yr comment_150278 Jag har något blont fel som försenar premiärturen till besiktningen - batteriet var urladdat men när jag laddar så tänds vänster halvljus och går inte att stänga av så det drar ju ur direkt igen. Har varit bortskämd med felfritt fungerande Musse hittills och undrar om någon direkt har ett smart råd innan jag försöker förstå hela elsystemet :-O ? (vilket känns som att det skulle ta resten av säsongen..)
April 5, 20169 yr comment_150282 På vissa bilar jag haft är p-ljuset tänt på ena sidan av bilen om blinkersspaken är tryckt åt det hållet även när jag stängt av och låst bilen, ett långskott men kolla att spaken är i mitten. Annars är tipset att ladda batteriet urkopplat först och koppla in det och kolla om ljusrelät hängt sig.
April 5, 20169 yr comment_150293 Om bilen har stått fuktigt så kan du ha fått fukt i boxar osv. Då kan konstiga fenomen dyka upp. Men ta och ladda upp batteriet ordentligt och se om det har klarat sig. Sen får du ta och köra en sväng och se om allt hoppar igång, ibland har man tur att det gör det.