Macke April 17, 2016 Report April 17, 2016 Sitter och börjar känna suget efter att varva lite vinkel, fick ställa bort tidigt förra året då garaget skulle rivas men nu är snart det nya klart! Man vill ju alltid få lite tid i garaget och har en sak som jag tror jag bör se över, har monterat en röd holley bak vid tanken men i övrigt sitter det original bränslerör, tänkte dra en ny ledning av stålomspunnen slang men hur grov bör man göra den, hade tänkt 10mm slang? Motorn ligger väl på 400-450hk ca så std ledningen är nog lite klen... Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Per Berglund April 20, 2016 Report April 20, 2016 Slang helt värdelöst utan det ska vara rör...Det håller och ingen risk det går sönder efter 1år Jag har den effekten och det är inga problem med originalrören. Lägg hellre pengar på en annan fungerande pump eller hörselproppar! ;) Vill du ändå byta till större rör så använd aluminiumrör från Dahlhems eller Summit Racing så är det mycket enkelt att jobba med Citera
Macke April 20, 2016 Author Report April 20, 2016 Haha, tja, pumpen hörs inte när bilen går så den stör inte det minsta faktiskt.... [emoji48] Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Recommended Posts