Tobiasj93 April 29, 2016 Report April 29, 2016 (redigerad) Hej allihopa. Ny här på forumet :) Tobias Johansson är namnet bor i Örby västra Götalands län född 93. Jobbar inom tryckeri branschen. Och kan jag bli en av forumets yngsta mustang ägare tro? Ska nämligen köpa min idag som är en Fastback 69 efter att jag riktigt fastnat för just mustangerna, då man vart på Wheels & wings ett antal gånger och sett dessa vackra muskelbilar äger också en till rolig sportbil Honda prelude 97a Kommer lägga upp lite bilder senare under dagen :) så hoppas ju på fina åk i sommar med lite bilträffar och annat skoj. Med vänlig hälsning, Tobias Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Per Berglund April 29, 2016 Report April 29, 2016 Välkommen och grattis! Det var min första bil också och jag var lika gammal! ;) Du får börja lära dig att ordet Fastback inte fanns 1969 eftersom Ford av någon anledning tog bort det namnet....Fick istället heta Sportsroof men samma sak. 2 Citera
Norwall April 29, 2016 Report April 29, 2016 Hej! Du är välkommen in i gemenskapen! Mvh Andreas 1 Citera
Tobiasj93 April 29, 2016 Author Report April 29, 2016 @Per Berglundja man lär sig något nytt rätt så snabbt :). Så nu vart jag hemma efter dagens åkande så lite sen update men kommer lägga upp lite finare bilder under morgondagen :) och man tackar för välkommsten allihopa :) //Tobias 1 Citera
Recommended Posts