Jump to content

Mustang GT 2016 tvekar under acc


Razvan

Recommended Posts

1 hour ago, Robban1 said:

Fastback menas coupe alltså. Det går inte att montera kompressor i efterhand och visa det för besiktningen. Endast bilar med kompressor från fabrik som tex Shelby är tillåtet.

Finns det sätt att kring, byta till orginal före besiktning ?  är det tillåtet att byta avgasrör som väldigt många i USA verkar göra och även sätta till lyse på mustang emblemet fram och GT märket bak som jag med sett på youtube ? Väldigt snyggt, I videon i början så är det orginal hästemblemet som lyser i marken när han låser billen tror jag det är hoppas det finns på Eu bilar orginal  är med väldigt snyggt.

 

Tack för svar 

Link to comment
Share on other sites

On 11/26/2017 at 10:37, kanske mustang said:

Finns det sätt att kring, byta till orginal före besiktning ?  är det tillåtet att byta avgasrör som väldigt många i USA verkar göra och även sätta till lyse på mustang emblemet fram och GT märket bak som jag med sett på youtube ? Väldigt snyggt, I videon i början så är det orginal hästemblemet som lyser i marken när han låser billen tror jag det är hoppas det finns på Eu bilar orginal  är med väldigt snyggt.

 

Tack för svar 

Tar du av remmen som driver kompressorn eller demontera kompressorn helt, kan besiktningen inte säga mycket. Avgasrör är inga problem med. Se bara till att det finns nån form av ljuddämpare. Har du raka rör från kattalysatorerna, blir det anmärkning.

Jag skulle inte sätta in ljus på emblemet fram och GT märket bak utan separat strömbrytare. Vi har inte tyvärr såna friheter som i USA för där besiktigar man inte bilarna som vi gör.

Lyset med hästloggan i marken är standard på mustangerna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...