Jimmy_the_1 November 14, 2004 Report November 14, 2004 HejJag undrar ifall någon vet om det finns en duktig verkstadskille i Västsverige. Min "reparatör" gjorde ett dåligt jobb med mina bromsar och tog ut hutlösa priser för det.. Jag fixar det mesta själv, men vill inte röra vxl-lådan och bakaxeln eftersom jag fortfarande är nybörjare inom mustangens världMvh Jimmy Citera
Pernolf cmc 558 November 14, 2004 Report November 14, 2004 HejJag undrar ifall någon vet om det finns en duktig verkstadskille i Västsverige. Min "reparatör" gjorde ett dåligt jobb med mina bromsar och tog ut hutlösa priser för det.. Jag fixar det mesta själv, men vill inte röra vxl-lådan och bakaxeln eftersom jag fortfarande är nybörjare inom mustangens världMvh JimmyGe din reperatör en bakläxa, och låt han göra om jobbet! Citera
Jimmy_the_1 November 14, 2004 Author Report November 14, 2004 hehe det borde jag göra... bromscylinder på bakbromsen(högra) gick åt helsike.... lämnade till honom. En vecka senare och 4800 kr fattigare fick jag tillbaka bilen, och bromsförmågan var ganska dålig.... dessutom var han regält bakfull när jag kom dit.Nu har jag köpt bromsservo och skivor till bilen men jag vill inte att han ska röra den, plus att vxl-lådan börjat läcka... troligen bara en packning men jag som sagt vågar inte röra vxl-lådanJimmy Citera
jorsei November 15, 2004 Report November 15, 2004 Det var en dyr bromscylinder.Kostar väl ett par hundra över disk. Citera
Recommended Posts