Jump to content

Recommended Posts

Blev lite streetrace i helgen som var, och nu vet man ju att tremec 3650 inte håller jättebra[emoji16] vet att detta är fel forumsdel men tydligen fick jag ej lägga ut i köp och sälj. Så om någon har en låda över hör av er 0702600006.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Bjöd honom 5 men inget svar än. Skulle ha köpt en extra då det låg en ute för 3k för ett tag sedan och en annan för 5k [emoji51]

Ja, 5k är mer rimligt pris. Det är alltid lätt att vara efterklok, inte lätt att veta om det rasar eller ej ^^ Såg också en som sålde låda för 2500 för 1-2 månader sen :)

Haha ja se där, förbannat också[emoji849] inte mycket att göra, får avvakta lite, håller på att riva isär lådan nu..

16 hours ago, alexGT said:

Blev lite streetrace i helgen som var, och nu vet man ju att tremec 3650 inte håller jättebraemoji16.png vet att detta är fel forumsdel men tydligen fick jag ej lägga ut i köp och sälj. Så om någon har en låda över hör av er 0702600006.

Är det manuell eller aut?

Vad byter man till för låda som håller? Jag vet att bilen din är lite uppdaterad med kompressor och annat godis! Är det lika låda i 2011 GT?

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

Tror inte det är samma i dem, finns väl dem som byter till t56 men det är dyrt och mycket som måste bytas förutom lådan.

Ska man ha manuell så gäller T56 Magnum, inte billig men 6-växlad, och den håller.

3650 lådorna är tyvärr kända för att inte hålla, men billiga och lätta att renovera precis som föredettingen T5.

Haha, jag la ut en annons på blocket Ang köpes växellåda. 4 bedragare har hört av sig redan. Det har tydligen blivit så att det ej går att köpa saker som ska skickas till en. Mycket tråkigt då man får ägna flera timmar till att forska runt de som hör av sig!!