FastMagnus December 2, 2016 Report December 2, 2016 Hur går det för övriga i landet med att få in eller klart erat fiber? Här har dom i stort sett fördärvarat allt dom får tag i. För min del är jag något alldeles vansinnigt trött på fiber och dessa montörer. Citera
Gtttggg December 2, 2016 Report December 2, 2016 Fiber installerad hos min flickvän och funkar som det ska. Fiber ska installeras i förorten Citera
Corvette December 5, 2016 Report December 5, 2016 Lika illa i Bålsta Väntat 3 år nu, rena skämtet Citera
lars.bruman December 5, 2016 Report December 5, 2016 Här i Indal (660 invånare) 2,5 mil NV Sundsvall gick det väldigt smidigt. En månad från beställning till leverans. Detta var 2009. I höst startade en kampanj för att ansluta de som inte var anslutna redan. Längre leveranstid idag. Citera
Daniel Linde December 7, 2016 Report December 7, 2016 Jag tar just nu in offerter för indragning av fiber till vår bostadsrättsförening. Stora skillnader i de priser jag fått in. Billigast med hästlängder är Telia, deras avtal är dessutom mycket bra sett ur ett framtida perspektiv om man skulle vilja byta leverantör när avtalstiden går ut. Vi får se vilka det blir. Många gamlingar i föreningen tyvärr som inte förstår hur bra detta är. // Danne Citera
massemustang February 18, 2017 Report February 18, 2017 Flytta över gränsen Magnus. Du vet var jag bor. Har haft fiber i 3 år. Ordning å reda i Smååååland. //MJ Citera
Recommended Posts