Jump to content

Featured Replies

• Svar 66
  • Visingar 12,5k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Om allt går som planerat så kommer den se ut såhär till våren. har gått ifrån svarta ränder då jag insåg att det var mer än vanligt plus att man får behålla mer synligt kolfiber på det här sättet. =) 

• har inte kommit upp mycket bilder på senaste tiden men jag har varit i garaget för det mesta och så här ser den ut för tillfället. har dock kört på ett rådjur i helgen så fick lite skador så den är vä

• Sen dekaltrimmades den med ränder samt svart tak i mattsvart samt blanksvarta speglar. detta var bara en test för att få lite känsla över hur det skulle se ut och det kommer bli lite annat med dom det

Posted Images

• 1 month later...
  • 3 months later...
comment_158522

Grymt snygg kärra! Som AIK:are tilltalar färgvalet mig en hel del, fast jag misstänker att det inte är därför du valt gult och svart ... :)

Kul att du överväger Whipple! Jag med ... min flyttgodsbil blir väl angenämare att handskas med, dock. Ska se om jag kan få
till en konvertering nu i vår innan vi flyttar hem till sommarn.

Inga problem med besiktning osv. med avgassystemet? Vet inte hur kinkigt det är i Sverige nuförtiden, har bott här sedan innan
avregleringen. Förhoppningsvis är det helt lugnt, jag kör både axle back och H-pipe så det brummar rätt bra.

Fortsätt posta, ser skitbra ut!

• 3 months later...
  • 3 months later...
  • 7 months later...
  • Author
comment_164802
23 minuter sedan, Richard Nordström said:

Har det blivit något Whipple kompressor kit ännu ?  

Nej tyvärr ingen framgång på den sidan. Blir liksom inte varken tid eller pengar över sedan första barnet kom 🙂 får väl se när ungen har flyttat ut om 20 år haha