mikeo cmc 748 November 21, 2004 Report November 21, 2004 Efter många års letande har jag köpt en 67 fastback för ett vettigt pris Jag fick kontakt med en kille i england som importerade och renoverade bilar. Så jag åkte över till Leeds och köpte bilen. Väldigt trevlig kille han verkar kunna sin sak också. När jag var i hans garage höll han på att renovera en austin martin DB-5 åt en kund väldigt fin bil han hade också många jaguarer bl.a. en väldigt fin Jaguar E-type roadster.Men det bästa var väll alla mustanger han hade. Han hade bl.a. en 66 shelby Hertz clone han nyss hade fått hem prislappen på den låg på £25000 pund. Det är bland dom finaste mustanger jag har sett han hade caroll shelbys autograf på dash board. Han hade oxå en 67 shelby clone, en 68 shelby clone, en 67 bullit clone, en äkta boss 302 70 med orginal motorn tror ja till salu för £9000 (renoveringsobjekt), en 68 fastback. Plus flera mustanger som tillhörde kunder som var inne för renovering.Den bilen jag köpte hade han blästrat och lagat all rost på. Väldigt bra lagningar fasktiskt. Så nu har jag sparat lite tid för att fortsätta med renoveringen. Jag ska nämligen bygga en eleanor nu Jag tänkte beställa eleanor kitet i början av nästa år så att bygget kan börja. Så om 2-3 år och mycket $$$$$$ senare kommer jag nog att bli klar hoppas jag. Citera
Pernolf cmc 558 November 21, 2004 Report November 21, 2004 Låter som ett mycket trevligt projekt!Så delge oss många byggbilder i framtiden! Citera
mikeo cmc 748 November 21, 2004 Author Report November 21, 2004 Det ska jag göra. Ska ta många bilder under tiden. Kommer ladda upp en del bilder på denna sida www.eleanorclub.com en amerikansk sida med några eleanor projekt lite överallt i världen. Mest i USA.mike Citera
Recommended Posts