bosewallius January 1, 2017 Report January 1, 2017 Har någon sett ett likadant batteri i Sverige? Skall vara Prestolite märkt Auto-Lite. Döda batterier, inga problem. Om inte helt batteri skulle jag vilja hitta dessa ventilerade batterikorkar som måste vara av typen man trycker i hålen, dvs. inte skruvas i. Vet att detta är som att leta manna i himlen men vem vet. CMC342 Bo Sewallius Citera
JohnRB January 1, 2017 Report January 1, 2017 Hej Bosse Nja har vel inte set nåt i Sverige, men i Norge! Nei, inte til salu. Mvh John Citera
bosewallius January 1, 2017 Author Report January 1, 2017 Hej John och Gott Nytt år. Jag har letat på skrotar här men inte hittat något och alla NOS är av den senare Autolite modellen. Hur gick det med erat problem? Hoppas det löste sig. Mvh Bosse Citera
JohnRB January 2, 2017 Report January 2, 2017 10 timmar sedan, bosewallius said: Hej John och Gott Nytt år. Jag har letat på skrotar här men inte hittat något och alla NOS är av den senare Autolite modellen. Hur gick det med erat problem? Hoppas det löste sig. Mvh Bosse Hei og godt nytt år. Kan ej garantera at batteriet jag vet av er av eksakt samma modell, men liknar mycket. Vårt lilla problem er det nu en annan firma ;-) som løser for oss! Tar lite tid..... mvh John Citera
Recommended Posts