Per Berglund January 16, 2017 Report January 16, 2017 Modifiering har gått till överdrift men det är ändå jätte kul se detta tekniska missfoster Verkar inte finnas gränser längre och säkert skit kul att köra. Hur det se ut? Nja det är upp till var och en!! Citera
RobbeStockholm January 16, 2017 Report January 16, 2017 Hade de nån prislapp på denna ? Ballt bygge ändå kan jag tycka, fast jag tycker att när det blir störtbur och sånt då har det gått för långt Citera
Thomas302BOSS January 16, 2017 Report January 16, 2017 Helt klart att vi har helt olika tycke och smak. Detta tilltalar mig inte alls. Ser ut som en leksaksbil i mina ögon. Citera
Per Berglund January 16, 2017 Author Report January 16, 2017 Prislapp=omänskligt!Troligen någon rik skitunge som beställt den för att cruisa runt i!De sa 10000 man/Tim så bara där 1000000krMinst dubbla det antagligen i slutändanVad man än tycker så är det trots det utvecklande!Ringbrothers Mustang faller mig mer i smaken och troligen ännu dyrare trots den ser mer beskedlig ut.Den faller dock platt fall för mig då dom rivigt bort Ford hjärtat och transplanterat en Cheva motor.Då blir det plötsligt ännu mer "kit car" fast den nästan redan är det. Citera
Recommended Posts