Musse16 February 10, 2017 Report February 10, 2017 Hej. Har någon uppgift om halv fsk på 2016 fastback, bäst försäkringsbolag?Hälsningar Göteborg Thomas Skickat från min SM-T310 via Tapatalk Citera
Corvette February 13, 2017 Report February 13, 2017 blev Ford If för min del Men mycket beror på var man bor och hur man bor Bara ringa runt Citera
Gtttggg February 13, 2017 Report February 13, 2017 Jag har läns försäkringar. Billigare än Fords egen försäkring. Citera
illern February 22, 2017 Report February 22, 2017 Jag kommer också att bli kvar i Ford if efter att mina 6 mån prova på gått ut. Ringde och kollade och priset var bättre än tex det bolag jag har idag till min andra bil. Det man ska tänka på när man byter från Fords försäkring är att under dom 2 första åren(el 4000mil) får man ut en ny bil om den blir totalskadad. Det får man inte hos andra bolag. Där blir det marknadsvärde. Citera
Junkers February 22, 2017 Report February 22, 2017 (redigerad) Nja maximera på LF samma och ytterligare fördelar. Ändå betydligt billigare. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts