TheBullitt March 5, 2017 Report Share March 5, 2017 Hejsan Mustangvänner! Jag är på jakt efter nya bladfjädrar till min mach 1:a och undrar vars man kan få tag i dem. Jag har tittat litegrann på Mustang Unlimited och dem finns där men fick tips av en polare från USA att inte köpa av dem pga dålig hållbarhet. Finns det inte en del Firmor I Sverige som gör nya bladfjädrar på beställning och isåfall vad kan det kosta? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars.bruman March 5, 2017 Report Share March 5, 2017 Provat här? http://www.generalspringkc.com/Leaf_Springs_Ford_MustangII_s/1906.htm Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheBullitt March 6, 2017 Author Report Share March 6, 2017 Är den ena för orignal och den andra lite mer höjd? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Ljungkvist March 6, 2017 Report Share March 6, 2017 Köpte mina nya på USA bildelar Sunne. 1 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars.bruman March 6, 2017 Report Share March 6, 2017 Den ena är med 4 blad (typ original) , den andra med 5. Styvare och höjer en del. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheBullitt March 6, 2017 Author Report Share March 6, 2017 Tack för hjälpen! grejorna är beställda! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glottis March 7, 2017 Report Share March 7, 2017 11 timmar sedan, TheBullitt said: Tack för hjälpen! grejorna är beställda! Vad vart priset med frakt och allt? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camilla Ljungkvist March 7, 2017 Report Share March 7, 2017 2012 betalade jag 2354kr ink frakt. 1 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheBullitt March 7, 2017 Author Report Share March 7, 2017 Just nu totalt 2398 kr med inräknad frakt till min shop USA adress sen får vi se vad det blir till Sverige Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts