Mustangmike April 21, 2017 Report Share April 21, 2017 Fundera på att åka dit och fika och surra lite. Frågan är med vilken bil? Väderprognosen just nu verkar tyvärr bli en kopia av förra året, Det började droppa på essingeleden och man får tvätta ordentligt när man kommer hem. Någon mer som ska dit? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mogge333 April 21, 2017 Report Share April 21, 2017 Hade varit kul som attan men ska "sanera" min Musse imorgon efter en långresa i veckan i varierande väder... Så är det dåligt väder så hoppar jag nog.. Verkar knappt bli någon vår i år... [emoji21][emoji21]Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
IEFBR14 April 21, 2017 Report Share April 21, 2017 Tänkte ta mig dit oavsett väder och få ett oljebyte gjort. 1 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustangmike April 21, 2017 Author Report Share April 21, 2017 1 timme sedan, IEFBR14 said: Tänkte ta mig dit oavsett väder och få ett oljebyte gjort. Kul, då får man se en äkta Bullit iallafall :-) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
IEFBR14 April 21, 2017 Report Share April 21, 2017 2 timmar sedan, Mustangmike said: Kul, då får man se en äkta Bullit iallafall :-) Det fick du redan förra året på Solvalla. : ) (Btw. för att vara lite ordnörd. Frank hette Bullitt i efternamn) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustangmike April 21, 2017 Author Report Share April 21, 2017 24 minuter sedan, IEFBR14 said: Det fick du redan förra året på Solvalla. : ) (Btw. för att vara lite ordnörd. Frank hette Bullitt i efternamn) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts