Stolle45 April 27, 2017 Report April 27, 2017 Hej Den röda ladd lampan lyser konstant på instrument panelen . Vad kan det va för fel ? Jag har testat att ha motorn igång och tagit av minus polen på batteriet och motorn går fortfarande . Innebär inte det att systemet laddar som det skall ? Varför slocknar då inte den röda lampan på instrumentpanelen ? Citera
Leffe61 April 27, 2017 Report April 27, 2017 Hej Den röda ladd lampan lyser konstant på instrument panelen . Vad kan det va för fel ? Jag har testat att ha motorn igång och tagit av minus polen på batteriet och motorn går fortfarande . Innebär inte det att systemet laddar som det skall ? Varför slocknar då inte den röda lampan på instrumentpanelen ?Jag tror att du har helljus på!Jag begriper inte varför den är röd och inte blå. Jag har funderat på att byta färg. Citera
Stolle45 April 27, 2017 Author Report April 27, 2017 24 minuter sedan, Leffe61 said: Jag tror att du har helljus på! Jag begriper inte varför den är röd och inte blå. Jag har funderat på att byta färg. Hej Nej jag har inte helljus på tyvärr Citera
Leffe61 April 27, 2017 Report April 27, 2017 Hej Nej jag har inte helljus på tyvärrVad har du för bil? Citera
Stolle45 April 27, 2017 Author Report April 27, 2017 5 minuter sedan, Leffe61 said: Vad har du för bil? 67:a GT 390 Citera
Leffe61 April 27, 2017 Report April 27, 2017 Har du laddlampa på den? Jag trodde bara att det fanns ampere eller volt-mätare i mustangen. Laddlampan jordas via kolen i generatorn men det vet du kanske. Mät spänning på batteri när motorn ej går bör vara ca 12 volt. När motorn går ska spänningen stiga till max 14.2 volt. Har du laddlampa som lyser starkt hela tiden? Citera
Snorre70 April 27, 2017 Report April 27, 2017 (redigerad) Är det inte bromslampan som lyser!! ska tydligen vara ett standard fel på 67 o 68 är det den som jag har ringat in!! (GULT) Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts