Mr Fox May 8, 2017 Report May 8, 2017 Hej! Ny medlem som realiserat ett löfte idag som jag gav mig själv i USA och det var att jag skulle köpa mig en ny Mustang en dag i framtiden efter att jag hade sålt min dåvarande Ford Mustang LX 5.0 1988 när jag flyttade hem till Sverige. Jag håller till i Stockholm och hoppas att jag får träffa andra glada mustangägare i närområdet när tillfälle ges. Jag kommer även att lägga upp en treårsplan för att restaurera bilen tillbaka till originalskick med en och annan modifiering för att öka prestandan... :=) Om någon har tips på en bra verkstad som gillar och kan mecka Ford Mustang så får ni gärna tipsa mig. Bra sajter där man kan hitta delar tas också tacksamt emot. Just nu tittar jag på LMR, Ford Racing, American Muscle, BBK och CJ Pony Parts. 2 Citera
Norwall June 4, 2017 Report June 4, 2017 Hej och välkommen hit! Jag är säker på att du kommer trivas! Lägg gärna upp lite bilder från din planerade renovering. Mvh Andreas 1 Citera
Mr Fox July 12, 2017 Author Report July 12, 2017 Tack! Bilder och text kommer under min förra tråd. Citera
Recommended Posts