HansEriksson May 9, 2017 Report May 9, 2017 Har på min Mustang GT -06 monterat ett Ford Racing 62 mm men måste även göra en tuning. Någon som vet var det finns en möjlighet till tuning i närheten av Karlstad?Hans Eriksson Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Corvette May 9, 2017 Report May 9, 2017 bara köpa en sct box med custome tune så är det bara att ladda in! Citera
HansEriksson May 10, 2017 Author Report May 10, 2017 bara köpa en sct box med custome tune så är det bara att ladda in!Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
HansEriksson May 10, 2017 Author Report May 10, 2017 Tack. Har du förslag på leverantör på sct box med custom tune?Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
HansEriksson May 11, 2017 Author Report May 11, 2017 Tackar! Kollar hos dem.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Chrisson August 5, 2018 Report August 5, 2018 Hur har det gått? Blev det den förändringen du sökte? E lite nyfiken vad du tyckte om resultatet, e sugen på att sätta ett liknande i min -05:a Citera
Wallentin August 5, 2018 Report August 5, 2018 (redigerad) 3 timmar sedan, Chrisson said: Hur har det gått? Blev det den förändringen du sökte? E lite nyfiken vad du tyckte om resultatet, e sugen på att sätta ett liknande i min -05:a Vad jag har läst mig till så säger de att om bilen är original i övrigt så ska det inte bli någon jätteskillnad. Det är först när man byter lite mer saker- Tex kamaxlar, headers, ford racing insug osv. För att original spjällhus flödar tillräckligt för det. Monterar man kompressor så tjänar man mycket på det. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts