May 9, 20177 yr comment_156466 Har på min Mustang GT -06 monterat ett Ford Racing 62 mm men måste även göra en tuning. Någon som vet var det finns en möjlighet till tuning i närheten av Karlstad?Hans Eriksson Skickat från min iPhone med Tapatalk
May 10, 20177 yr Author comment_156492 bara köpa en sct box med custome tune så är det bara att ladda in!Skickat från min iPhone med Tapatalk
May 10, 20177 yr Author comment_156493 Tack. Har du förslag på leverantör på sct box med custom tune?Skickat från min iPhone med Tapatalk
August 5, 20186 yr comment_162819 Hur har det gått? Blev det den förändringen du sökte? E lite nyfiken vad du tyckte om resultatet, e sugen på att sätta ett liknande i min -05:a
August 5, 20186 yr comment_162823 3 timmar sedan, Chrisson said: Hur har det gått? Blev det den förändringen du sökte? E lite nyfiken vad du tyckte om resultatet, e sugen på att sätta ett liknande i min -05:a Vad jag har läst mig till så säger de att om bilen är original i övrigt så ska det inte bli någon jätteskillnad. Det är först när man byter lite mer saker- Tex kamaxlar, headers, ford racing insug osv. För att original spjällhus flödar tillräckligt för det. Monterar man kompressor så tjänar man mycket på det. Ändrade %s av %s (%s)