Jimmy_the_1 December 2, 2004 Report December 2, 2004 Hej med stor lättnad har jag nu kommit över en AOD-låda till min mustang. Fick den för 3500kr(komplett) och det tycker jag är väldigt billigt.Men jag har en liten fråga om min gamla låda. det är en preppad c6 med B&m shortshift. Är det någon som har en aning vad man ska ta för en sådan när man säljer den... har ingen användning för den snart och jag vet inte vad jag kan få för den....Mvh Jimmy Citera
Gäst December 2, 2004 Report December 2, 2004 En C6'a står nog inte så högtPreppade lådor är inte så populära så jag tror du kan få allt mellan 1500-4000krJättesvårt att ge råd om pris så du får väll prova att gå ut högt! C6 är ganska lätta att få tag på och är inte så populära så min gissning är nog ca 3000kr Citera
Jimmy_the_1 December 9, 2004 Author Report December 9, 2004 tack för rådet.. Ska sälja den för 2000 tror jag så att köparen känner att han gör en bra affär. Såg någon på blocket som skulle ha 15 000 för sin och den var nästan samma som min, tror inte han får sålt den jimmy Citera
Jimmy_the_1 December 10, 2004 Author Report December 10, 2004 jodå. den har inte kommit ur bilen än.... Jimmy Citera
Mr.GT-68 December 11, 2004 Report December 11, 2004 Lådan sitter visst ¨på en windsor va? Läste inte riktigt noga, den passar inte på min 390 tyvärr. lycka till :wink: Citera
Recommended Posts