Anderssonj June 7, 2017 Report June 7, 2017 Bytte batteri på min bil idag och när jag skall starta den går inte startspärren ur någon som vet hur man gör? Jonas Andersson Citera
Ramlösa GT June 8, 2017 Report June 8, 2017 Bytte batteri på min bil idag och när jag skall starta den går inte startspärren ur någon som vet hur man gör? Jonas AnderssonBör inte påverka, brukar ha mitt batteri ute hela vinter säsongen..Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
monkeyman June 9, 2017 Report June 9, 2017 Har du flera nycklar så du kan testa en annan? Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
grufman June 23, 2017 Report June 23, 2017 Om hänglåslampan blinkar när du försöker starta har spärren gått i. Kolla säkringarna, både under huven och innanför höger kickpanel. Det händer ibland att dom går när man sätter i ett nytt batteri. Testa också med andra nyckeln om du inte hittar någon lösning. Citera
Recommended Posts