Jump to content

Bilder


pana

Recommended Posts

10 timmar sedan, Ricksson said:

 

klicka på din användare uppe i högra hörnet

välj sedan din profil

sedan klickar du på redigera profil 

välj symbolen (papperskorg) för att kasta

Hej igen!

Hmm, papperskorg? ...finns ingen

Tack för ditt svar i alla fall!

Hälsningar Ingemar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej nu lägger jag ner detta med bilder jag orkar inte med med detta, att man inte kan fixa med sina bilder. Det är lättare om det stå på svenska alla kan inte engelska.

Link to comment
Share on other sites

Hej alla. Att det ska var så svårt att någon ansvarig från klubben, inte har reagera på detta med bilder, så man kan få någon förklaring. Mycket dålig jag är verkligen besviken på detta.

Link to comment
Share on other sites

11 minuter sedan, pana said:

Hej alla. Att det ska var så svårt att någon ansvarig från klubben, inte har reagera på detta med bilder, så man kan få någon förklaring. Mycket dålig jag är verkligen besviken på detta.

Tyvärr har jag inte rättigheterna att hjälpa dig och Daniel har slutat jobba med detta.

Jag föreslår du kontaktar någon av administratörerna som står under kontaktsidan

Tänk på alla gör detta vid sidan om så service kan man inte räkna med blixtsnabbt

Link to comment
Share on other sites

Kollade lite extra på det och tydligen finns papperskorgen bara på bilderna när man lägger in de i albumet, när sedan har gjort klart albumet och öppnar det för att ta bort så finns ej papperskorgen kvar på bilderna. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ni som har ett album, kan ni kolla om det finns en länk som heter Radera Album i albumets rubrik... Se bilden RaderaAlbum.PNG

Samt om ni klickar på en bild får upp knappen Manage Image, som sedan har valet Radera... Se bilden RaderaBild.PNG.

Jag behöver veta om Ni får upp dessa alternativ.

RaderaAlbum.PNG

RaderaBild.PNG

Link to comment
Share on other sites

Hej Mattias

Jag har rullisten ”Manage Image” men får endast ett alternativ, ”Edit Details”. Följer jag den så står det bl.a. ”Delete” (Radera Bilagan visas när jag håller pekaren över länken) och en soptunna. Klickar jag på ”Delete” så händer inget, bilden är kvar. Jag får inget alternativ med ”Radera Album” som du visar nedan.

 Hälsningar Ingemar Lindskog

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...